Інформація про претендентів на конкурс на посади директорів Чуднівського міського будинку культури Чуднівської міської ради та В.Коровинецького краєзнавчого музею.
Відповідно до Закону України «Про культуру» та Закону України від 28.01.2016р. №955-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури», відділ культури, молоді та спорту Чуднівської міської ради 01 вересня оголосив конкурс на посади директорів Чуднівського міського будинку культури Чуднівської міської ради та В.Коровинецького краєзнавчого музею Чуднівської міської ради.
Прийом документів для участі у конкурсі і формування конкурсної комісії здійснювалися протягом 30 днів з часу оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті Чуднівської міської ради.
Після завершення прийому документів встановлено наступне:
- на посаду директора Чуднівського міського будинку культури Чуднівської міської ради претендують Наталія ПЕРЕПЕЛИЦЯ та Аліна СВІДАН
Перелік поданих документів:
https://rada.info/upload/users_files/04344952/d613559f2ee43218470139708c86c354.pdf;https://rada.info/upload/users_files/04344952/f827164fa701a8f52e277130365280c6.pdf
- на посаду директора В.Коровинецького краєзнавчого музею Чуднівської міської ради – Зоя ОХМАН.
Перелік поданих документів:
https://rada.info/upload/users_files/04344952/5227e9175cfafafb81540b9504bee949.pdf
Претендентам належало та подано до відділу культури, молоді та спорту Чуднівської міської ради наступні документи: заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних, автобіографію, копію документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту, копії документів про трудову діяльність, два рекомендаційні листи довільної форми, мотиваційний лист довільної форми.
На сайті міської ради у розділі "Культура" можна ознайомитися з автобіографіями, документами про вищу освіту, мотиваційними та рекомендаційними листами конкурсантів.
Копії ж особових документів відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" – на сайті не публікуватимуться. Усі бажаючі зможуть особисто пересвідчитись у наявності цих документів у відділі культури, молоді та спорту міської ради.
Зауваження та пропозиції щодо кандидатур на керівні посади в закладах культури – як від фахівців галузі, так і від представників громадськості – приймаються до 08 жовтня на поштову (13201, м.Чуднів, вул. Героїв Майдану, 95, відділ культури, молоді та спорту міської ради) або електронну адресу (miskradainfo@ukr.net).
Перше засідання, на якому конкурсна комісія розглядатиме документи конкурсантів на відповідність кваліфікаційним вимогам, відбудеться 11 жовтня о 10.00 годині у залі Чуднівської міської міської ради.
На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника державного чи комунального закладу культури, на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії.
Відділ культури, молоді та спорту міської ради
Додаткова інформація: про умови праці, про матеріально-технічну базу, фінансову звітність за попередній бюджетний період Чуднівського міського будинку культури Чуднівської міської ради та В.Коровинецького краєзнавчого музею Чуднівської міської ради.
Чуднівський міський будинок культури Чуднівської міської ради
( м. Чуднів, вул. Героїв Майдану, 95-Б).
Умови праці директора Чуднівського міського будинку культури Чуднівської міської ради:
режим роботи:
- робочий час: понеділок – п’ятниця: 8.00 – 17.00
- вихідні дні: субота, неділя.
- обідня перерва: 12.00 – 13.00
Ненормований робочий день.
Щорічна основна відпустка: 24 календарних дні.
Щорічна додаткова відпустка: 07 календарних днів.
Посадовий оклад: 6889 грн. (станом на 01.09.2021р.)
Оплата праці: згідно чинного законодавства.
Відомості про матеріально-технічну базу закладу
Матеріально-технічна база щорічно оновлюється: виконані роботи з енергозбереження приміщення, ремонту покрівлі міського будинку культури, придбано звукопідсилюючу апаратуру, комп’ютерну техніку, сценічні костюми, реконструйовано котельню.
Фінансова звітність за попередній бюджетний період закладу
Витрати на утримання Чуднівського міського будинку культури Чуднівської міської ради загального фонду у 2020 році склали 1495,4 тис. грн., з них на заробітну плату - 1064,8 тис. грн., нарахування на заробітну плату – 217,6 тис. грн.
Витрати на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 86,3 тис.грн.
Оплачено послуг, крім комунальних – 9,1 тис.грн.
Витрати на: електроенергію – 67,5 тис.грн.
водопостачання – 0,3 тис.грн.
придбання дров – 49,8 тис.грн.
В.Коровинецький краєзнавчий музей Чуднівської міської ради
( Житомирський р-н, смт. В.Коровинці, проспект Г.Вакуленчука, 6)
Умови праці директора В.Коровинецького краєзнавчого музею Чуднівської міської ради:
режим роботи:
- робочий час: вівторок – п’ятниця, неділя: 8.00 – 17.00
- вихідний день: субота, понеділок
- обідня перерва: 12.00 – 13.00
Ненормований робочий день.
Щорічна основна відпустка: 24 календарних дні.
Щорічна додаткова відпустка: 07 календарних днів.
Посадовий оклад: 6889 грн. (станом на 01.09.2021р.)
Оплата праці: згідно чинного законодавства.
Відомості про матеріально-технічну базу закладу
Матеріально-технічна база періодично оновлюється. У музеї здійснюються заходи з енергозбереження: проведено ремонт покрівлі, оновлюються експозиції.
Фінансова звітність за попередній бюджетний період закладу
Витрати на утримання краєзнавчого музею загального фонду у 2020 році склали 226,4 тис. грн., з них на заробітну плату - 183,1 тис. грн. нарахування на заробітну плату – 36,8 тис. грн.
Витрати на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – 2,2 тис. грн.
Оплачено послуг, крім комунальних – 1,7 тис. грн.
Видатки на відрядження склали 0,5 тис. грн.
Витрати на електроенергію – 1,4 тис. грн.
Інші поточні видатки – 0,6 тис. грн.
Більш ширшу інформацію можна отримати у централізованій бухгалтерії для обслуговування закладів культури, молоді та спорту Чуднівської міської ради.