Учні КЗ “Чуднівський ліцей” стали фіналістами проєкту “Розвиток медійної грамотності” серед 45 учнівських проєктів
Впродовж літа та осені минулого року у рамках німецько-українського проєкту “Молодь дебатує” німецькі та українські фахівці, експерти та представники українських ЗМІ навчали школярів основи роботи з інформацією та створенню власних медіа-проєкти (відео, інтерв’ю, короткі документальні фільми й веб-сторінки) у співпраці з журналістами, активістами та фахівцями на місцях.
Тематика проєкту охоплює дослідження проблем у різних галузях: боротьби з корупцією, охорони довкілля, історичної пам’яті, здоров’я. Учні з Чуднівського ліцею разом з тренером педагогом-організатором Тамілою Мастюк долучилися до роботи. Серед піднятих учнями історичних тем – проблематика Другої світової війни. Готуючи відеопроєкт “Чуднів – велика трагедія маленького міста”, одинадцятикласниця Чуднівського ліцею Катерина Цапун самостійно писала сценарій, брала інтерв’ю, знімала та монтувала відзнятий матеріал.
Над відеопроєктом "Рижів – наш біль і наша трагедія" працювала команда з трьох авторок, котрі навчаються у десятому класі ліцею. Олександра Ромашевська збирала інформацію та робила інтерв’ю, Юліана Данилюк монтувала відеоролик, а Решетар Аня його озвучувала.
Українські та німецькі експерти разом визначили найкращих в різних номінаціях. У номінації “Історія ХХ сторіччя” з відеороликом “Село Рижів - наш біль і наша трагедія” потрапили до переможців проєкту учениці КЗ “Чуднівський ліцей”.
Відеоролики можна переглянути (Чуднівський).