Чуднівська громада

Житомирська область

Виконання бюджету Чуднівської міської територіальної громади за 2021 рік

Дата: 23.02.2022 16:07
Кількість переглядів: 642

 Запорукою успішного розвитку громади є збалансовании? міськии? бюджет. Показники виконання бюджету відображають загальнии? соціальноекономічнии? стан Чуднівської громади та її потенціал до подальшого розвитку.

 Наявність фінансового ресурсу у місцевому бюджеті є запорукою того, що територіальна громада має можливість надавати більш якісні та більш різноманітні послуги своїм жителям, реалізовувати соціальні та інфраструктурні проєкти із залученням коштів державного бюджету, створювати умови для розвитку підприємництва та залучення інвестиціи?ного капіталу, розробляти програми місцевого розвитку та фінансувати інші заходи для всебічного покращання умов проживання жителів громади.

 До дохідної частини бюджету Чуднівської міської територіальної громади за  2021 рік надійшло 177643,3 тис. грн., що становить 99,8 % до затвердженого плану на рік та на 70276,8 тис.грн. (або на 65,5 %) більше надходжень 2020 року .

 Планові показники по загальному фонду виконано на 99,8 %, при цьому надходження склали 172596,9 тис. грн., що на 67051,5 тис. грн. (або на 63,5 %) більше надходжень 2020 року, з них:

 Власні доходи (податкові, неподаткові надходження та доходи від операцій з капіталом) – 96 404,2 тис.грн. (100,2 %), що на 33925,3 тис.грн. (або на 54,3 %) більше надходжень 2020 року.

Загальна сума перевиконання становить 172,3 тис.грн. переважно за рахунок податкових надходжень.

 Офіційні трансферти – 76192,7 тис.грн. (99,3 %), що                                                  на 33126,2 тис.грн. (або на 72,9  %) більше надходжень 2020 року (за рахунок отримання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам).

 Планові показники по спеціальному фонду виконано на 101,3 %, при цьому надходження склали 5046,4 тис. грн., що на 3225,3 тис.грн. (або у два рази) більше надходжень 2020 року, з них:

 Власні доходи (податкові, неподаткові надходження, доходи від операцій з капіталом та цільові фонди) – 2017,7 тис. грн. (112,2 %), що на 696,6 тис.грн. (або на 25,4 %) більше надходжень 2020 року.

Офіційні трансферти – 3028,6 тис.грн. (95,1 %), що на 2528,6 тис. грн. більше надходжень 2020 року.

Фото без опису

 Затверджені планові показники виконано і перевиконано   по всіх запланованих джерелах надходжень.

 Найбільшими складовими дохідної частини бюджету Чуднівської ТГ,  є податок на доходи фізичних осіб (63,9 %) , податок на майно (13,4%) єдиний податок (13,5%), акцизний збір (6,4 %).

Фото без опису

 Базовим джерелом наповнення загального фонду бюджету залишився податок на доходи фізичних осіб. Надходження цього податку за 2021 ріку становили 61631,5 тис. грн, або 100,0% до плану 2021 року, додатково бюджетом отримано  27,7 тис. грн.. В порівнянні з 2020 роком  надходження податку збільшились на           22413,7 тис. грн. або на 57,2 % .

Місцевим податкам і зборам належить друге місце за обсягом надходжень загального фонду бюджету. Ставки місцевих податків і зборів встановлено рішеннями Чуднівської міської ради від 16 червня 2020 року.

Надходження місцевих податків і зборів за звітний період становлять ? 25926,6 тис. грн, або 100,1% до планових показників 2021 року.

В структурі місцевих податків і зборів 2021 року забезпечено надходження по:

- єдиному податку – 50,2%,

- орендній платі за землю та земельному податку – 39,3%,

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 10,3%,

- транспортному податку – 0,2%.

Протягом 2021 року до загального фонду бюджету  надійшло єдиного податку – 13028,2 тис. грн, що на 5046,2 тис. грн більше аналогічного періоду минулого року (приріст 63,2%). Планові показники за 2021 рік виконано на 100,1 %та до бюджету  додатково отримано 7,4 тис. грн..

З січня 2021 року відповідно до статті 293 Податкового кодексу України ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках до прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого Законом на 01 січня податкового (звітного) року, другої групи – у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати. У зв’язку з цим ставка єдиного податку у 2021 році для першої групи збільшилась на 16,8 грн, та становить 227,0 грн (ПМ для працездатних осіб – 2 270,0 грн); для другої групи на 255,4 грн і становить 1 200,0 грн (у зв’язку зі збільшенням розміру мінімальної заробітної плати з 4 723 грн до 6 000 грн).

Збільшення надходжень єдиного податку насамперед пов'язано із збільшенням з початку року як кількості платників єдиного податку так і ставки для платників єдиного податку першої і другої груп, зростанням мінімальної заробітної плати і прожиткового мінімуму для працездатних осіб .

Надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, становлять 2657,7 тис. грн, або 100,2% до планових показників 2021 року, до бюджету додатково надійшло 5,2 тис. грн., та на 874,0 тис. грн більше надходжень 2020 року.

Виконання транспортного податку за 2021 рік  склало 117,7%, надійшло              41,7 тис. грн.. У порівнянні з минулим роком надходження збільшились на 23,6 тис. грн, у тому числі за рахунок платників податку – юридичних осіб .

Починаючи з 2015 року відповідно до статті 265 Податкового кодексу України плата за землю, яка справляється у формі земельного податку і орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, є складовою частиною податку на майно та входить до складу місцевих податків і зборів .

Надходження плати за землю за 2021 рік становить 10199,0 тис. грн, або 100,2 % до планових показників 2021 року, та на 3830,1 тис. грн більше аналогічних надходжень за 2020 рік . За часткою наповнення орендна плата за землю становить 52,1%, а земельний податок – 47,9 %. 

За 2021 рік до загального фонду бюджету надійшло 1433,6 тис.грн. акцизного податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,  що становить 100,0 % до запланованих показників   та на 178,7 тис. грн, або на 14,2 % більше надходжень 2020 року.

Оскільки зарахування до бюджетів місцевого самоврядування акцизного податку з виробленого в Україні пального та акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального здійснюється у порядку, визначеному відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 №232 «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування» (відповідно до пунктів 161, 162 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України), такі надходження почали зараховуватись до бюджету з березня 2021 року.

За 2021 рік до бюджету  надходження акцизного податку з виробленого в Україні пального та акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального склали 4757,5 тис. грн. що становить 100,5 % до запланованих показників   та на 528,4 тис. грн. більше надходжень 2020 року.

Надходження рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів склали 1038,8 тис. грн., що становить 100,8% до планового показника 2021 року, понад план отримано 7,8 тис.грн. та на 797,2 тис.грн. більше надходжень 2020 року. 

Плати за надання адміністративних послуг надійшло  945,4 тис. грн., що становить 102,6% до запланованих показників 2021 року, додатково до бюджету отримано 24,3 тис. грн. та на 88,8 тис. грн менше ніж за аналогічний період 2020 року. Зменшились надходження від адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на 392,5 тис.грн.. 

Податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності протягом 2021 року надійшло 8,5 тис.грн., або 100,0 % планових показників 2021 року та на 4,0 тис.грн. більше надходжень 2020 року.  

Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету надійшло             1,3 тис.грн., що становить 100,0 % планового показника.

Плати за оренду майнових комплексів та іншого майна, що у комунальній власності надійшло  359,8  тис. грн, або 109,3% до планових показників 2021 року та на 290,9 тис. грн. більше аналогічних показників 2020 року.

Державного мита надійшло  37,7  тис. грн, або 122,0% до планових показників 2021 року та на 11,2 тис. грн. більше аналогічних показників 2020 року.

Інших надходжень надійшло  273,6  тис. грн, або 106,3% до планових показників 2021 року та на 17,6 тис. грн. більше аналогічних показників 2020 року.

 

Найбільші платники податків до бюджету громади

 

 

 

 

 

тис.грн.

Платник

Всього станом на 01.01.2022

ПДФО

Плата за землю

Податок на нерухомість

Єдиний податок

Відділ освіти Чуднівської    м

9041,0

9041,0

 

 

 

В/ч 1979

4600,0

4600,0

 

 

 

В/ч 2365

4831,0 

4831,0

 

 

 

Філія Чуднівська ТОВ СП "Нібулон"

3671,8

3671,8

 

 

 

КНП "Чуднівська лікарня"

3857,9

3854,0

3,9 

 

 

ДП "ЖЛГЗ"

2981,3

2692,0

228,7

60,6

 

АТ "Укрзалізниця"

1897,7

 

1857,0

 40,7

 

ТОВ "Поділля агропродукт"

3111,3

2479,1

15,1

 

617,1

ТОВ "Дружба"

1797,9

1403,4

53,9

51,5

289,1

ПА "Грант"

1599,2

1273,8

58,6

 

266,8

Філія "Тетерів" ТОВ СП "Нібулон"

1579,2 

1579,2

 

 

 

АТ "Житомиргаз"

1541,3 

1054,9

379,2

 107,2

 

ПАФ "Лан"

1666,9

870,2

790,8

 

305,9

ГУНП в Житомирській області

1248,9

1248,9

 

 

 

ДП "Нафто-енергосервіс"

1097,6

 

1071,2

26,4

 

КНП "ЦПМСД"

1138,7

1138,7

 

 

 

 

  Найбільшими платниками податків на території громади залишаються  установи бюджетної сфери.

    Протягом 2021 року з Державного бюджету та місцевих бюджетів одержано міжбюджетних трансфертів на суму  79192,7 тис. грн., в тому числі:

  • 2615,1 тис.грн. базової дотації;

  •  2357,8 тис.грн. додаткову дотацію для забезпечення фінансування  переданих з державного бюджету  видатків з утримання закладів освіти  та охорони здоров’я ;

  • 154,1 тис.грн. дотації на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних місцевих бюджетів ;

  • 60282,8 тис.грн.  освітньої  субвенції;

  • 4862,7 тис.грн. субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;

  • 320,0 тис.грн. субвенції на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості;

  • 1228,7 тис.грн. субвенції на здійснення переданих видатків у сфері освіти;

  • 280,8 тис.грн. субвенції на  надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами;

  • 761,3 тис.грн. субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти  «Нова українська школа»;

  • 2093,8 тис.грн. іншої субвенції з місцевих бюджетів;

  • 1235,6 тис.грн. субвенції на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я.

 Протягом 2021 року до спеціального фонду бюджету надійшло 5046,4 тис. грн (у тому числі міжбюджетних трансфертів 3028,6 тис. грн.).

  Екологічного податку надійшло 36,4 тис. грн. що на 17,0 тис. грн більше надходжень 2020 року.

  В обсязі дохідних джерел спеціального фонду бюджету власні надходження бюджетних установ становлять 82,1 %. За 2021 рік власних надходження бюджетних установ надійшло 1656,9 тис. грн., що на 565,5 тис. грн більше надходжень минулого року.

  Інших надходжень до бюджету надійшло  13,7 тис. грн, та на 0,2 тис. грн більше   ніж у 2020 році .

  Надходження коштів від продажу землі склали  34,8 тис. грн..

 За 2021 рік до цільових фондів, утворених Чуднівською міською радою, надійшло коштів в сумі 275,9 тис. грн., що на 79,1 тис.грн. більше надходжень 2020 року.

  Протягом 2021 року з обласного  бюджету одержано міжбюджетних трансфертів на суму  3028,6 тис. грн., в тому числі 70,0 тис.грн. субвенції з  на здійснення природоохоронних заходів та 2958,6 тис.грн. іншої субвенції.

 

   Протягом 2021 року з міського бюджету проведено видатків в загальній сумі 170979,0 тис.грн., в тому числі по загальному фонду на суму 160152,1 тис. грн., по спеціальному фонду на суму 10826,9 тис. грн..

  За рахунок проведених видатків  забезпечено стабільну діяльність бюджетних установ, фінансування яких здійснено в межах наявного фінансового ресурсу міського бюджету. 

          Протягом року забезпечено виплату в повному обсязі виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживалися бюджетними установами громади.

  Обсяг видатків загального фонду бюджету порівняно з відповідним показником минулого року збільшився на 58362,8 тис. грн.. Рівень виконання планових річних показників, затверджених міською радою, становить 97,0%.

Видатки спеціального фонду бюджету збільшився на 3275,3 тис. грн. відносно попереднього року. Відповідно до планових річних показників, затверджених міською радою, виконання складає 81,0%.

  З метою дотримання соціальних стандартів, встановлених державою 133201,5 тис.грн. , або  77,9%  обсягу бюджету спрямовано на оплату праці працівників бюджетних установ згідно із встановленими законодавством України умовами оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати. 

 Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, продуктів харчування, медикаментів та видатки соціального забезпечення склали 17256,9 тис.грн. (10,1 %). Кошти бюджету розвитку (капітальні видатки) в структурі займають 5,0 % (8623,2 тис.грн.) та інші видатки – 7,0% (11897,4 тис.грн.).

Фото без опису

Більшість видатків бюджету спрямовано на функціонування закладів освіти. У звітному періоді сукупна частка цих видатків в структурі видатків бюджету склала 68,5%, та на 49658,7 тис. грн.. більше рівня показників попереднього року.

Фото без опису

 

Структура видатків міського бюджету  за 2020-2021 роки за програмною класифікацією 

тис.грн.

 

2020 рік

2021 рік

Відхилення 2021р. до 2020р.

Касові видатки

Частка ,%

Касові видатка

Частка, %

Державне управління

16 071,5

14,7

19 623,7

11,5

3 552,2

Освіта

67 499,5

61,7

117 158,3

68,5

49 658,8

Охорона здоров"я

3 587,8

3,3

6 772,5

4,0

3 184,7

Соціальний захист та соціальне забезпечення

230,9

0,2

3 351,6

2,0

3 120,7

Культура і мистецтво

5 369,0

4,9

8 571,7

5,0

3 202,7

Фізична культура і спорт

1 349,0

1,2

1 796,9

1,1

447,9

Житлово-комунальне господарство

7 366,3

6,7

6 975,4

4,1

-390,9

Економічна діяльність

1 268,5

1,2

5 166,2

3,0

3 897,7

Інша діяльність

0,0

0,0

70,0

0,0

70,0

Міжбюджетні трансферти

6 598,1

6,0

1 492,7

0,9

-5 105,4

Всього

109 340,6

170 979,0

 

61 638,4

 

КТПКВК 0100 «Державне управління»

Видатки на забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування за 2021 рік склали 19623,7 тис. грн., в т. ч. по загальному фонду – 19429,1 тис. грн., що становить  98,1 % до затверджених бюджетних призначень та по спеціальному фонду –194,6 тис. грн., з них бюджет розвитку – 16,5 тис. грн..

Із загального обсягу видатків видатки за захищеними статтями витрат склали 18696,9   тис. грн.., із них :

-  17940,8 тис.грн. -  на виплату заробітної плати з нарахуваннями (91,4 %);

-  724,2 тис.грн. -  на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги (3,7 %);

- 31,9 тис.грн. - інші виплати населенню  (0,2 %).

КТПКВК 1000 «Освіта»

Видатки галузі «Освіта» склали 117158,3 тис. гривень, в т. ч. по загальному фонду 114102,6 тис. грн., що становить 96,6 % до затверджених річних призначень та по спеціальному фонду – 3055,7 тис. грн., з них видатки розвитку – 1390,4 тис. грн..

Із загального обсягу видатків видатки за захищеними статтями витрат склали 112396,8   тис. грн.., із них :

-  102560,2 тис.грн. -  на виплату заробітної плати з нарахуваннями (87,5 %);

-  7599,6 тис.грн. -  на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги (6,5 %);

- 2161,8 тис.грн. – на придбання продуктів харчування (1,8 %);

- 39,3 тис.грн. – на придбання медикаментів (0,03 %);

- 35,9 тис.грн. - інші виплати населенню  (0,03 %).

КТПКВК 2000 «Охорона здоров’я»

Видатки галузі «Охорона здоров’я» склали 6772,5 тис. грн., в т. ч. по загальному фонду – 5933,6 тис. грн., що становить 94,1 % до затверджених бюджетних призначень та по спеціальному фонду – 838,9 тис. грн., з них бюджет розвитку – 838,9 тис. грн..

Із загального обсягу видатків видатки за захищеними статтями витрат склали             5555,6   тис. грн.., із них :

-  511,4 тис.грн. -  на виплату заробітної плати з нарахуваннями (7,6 %);

-  3691,1 тис.грн. -  на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги (54,5 %);

- 117,5 тис.грн. – на придбання медикаментів (1,7 %);

- 1235,6 тис.грн. – інші виплати населенню  (18,2 %).

КТПКВК 3000 «Соціальний захист та соціальне забезпечення»

Видатки галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» склали                3351,6 тис. грн. в т. ч. по загальному фонду – 3338,4 тис. грн.., що становить 98,2 % до затверджених бюджетних призначень та по спеціальному фонду – 13,2 тис. грн..

Із загального обсягу видатків видатки за захищеними статтями витрат склали             3217,4   тис. грн.., із них :

-  2876,3 тис.грн. -  на виплату заробітної плати з нарахуваннями (85,8 %);

-  6,2 тис.грн. -  на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги (0,2 %);

- 334,9 тис.грн. – інші виплати населенню  (18,2 %).

КТПКВК 4000 «Культура і мистецтво»

Видатки галузі «Культура і мистецтво» склали 8571,8 тис. грн., в т. ч. по загальному фонду – 8309,7 тис.грн., що становить 99,4 % до затверджених бюджетних призначень та по спеціальному фонду – 262,1 тис. грн..

Із загального обсягу видатків видатки за захищеними статтями витрат склали             8150,1   тис. грн., із них :

-  7726,4 тис.грн. -  на виплату заробітної плати з нарахуваннями (90,1 %);

-  423,7 тис.грн. -  на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги (7,9 %).

КТПКВК 5000 «Фізична культура і спорт»

Видатки галузі «Фізична культура і спорт» по загальному фонду склали
 1796,9 тис. гривень.

Із загального обсягу видатків видатки за захищеними статтями витрат склали             1624,3   тис. грн., із них :

-  1586,4 тис.грн. -  на виплату заробітної плати з нарахуваннями (88,3 %);

-  37,9 тис.грн. -  на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги (2,1 %).

КТПКВК 6000 «Житлово-комунальне господарство»

На житлово – комунальне господарство спрямовано кошти у сумі  6975,4 тис. грн., в т. ч. по загальному фонду – 6617,7 тис. грн., що становить 99,2 % до затверджених бюджетних призначень та по спеціальному фонду – 357,7 тис. грн., з них бюджет розвитку – 357,7 тис. грн..

КТПКВК 7100 «Сільське, лісове, рибне господарство та мисливство»

На здійснення заходів із землеустрою спрямовано – 3,5 тис. гривень. 

КТПКВК 7300 «Будівництво та регіональний розвиток»

На будівництво та регіональний розвиток спрямовано – 4531,5 тис. гривень, що становить 46,3 % до річних призначень (спеціальний фонд (бюджет розвитку)), зокрема на:

  • будівництво об'єктів житлово-комунального господарства – 529,5 тис. грн.;

  • будівництво освітніх установ та закладів – 1903,9 тис. грн.;

  • будівництво медичних установ та закладів – 1822,9 тис. гривень;

  • будівництво установ та закладів культури – 275,2 тис.грн..

КТПКВК 7400 «Транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство»

На транспорт, транспортну інфраструктуру, дорожнє господарство спрямовано 276,2 тис. грн.. 

 

КТПКВК 7500 «Зв’язок, телекомунікації та інформатика»

Видатки спрямовано на виконання заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевостіу сумі 320,0 тис. грн. що становить 100 % до річних призначень.

КТПКВК 7600 «Інші програми та заходи, пов’язані з економічною діяльністю»

На інші програми та заходи, пов’язані з економічною діяльністю, направлені кошти у сумі 35,0 тис. грн. на виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади.

КТПКВК 8000 «Інша діяльність»

На іншу діяльність направлені кошти у сумі 70,0 тис. грн. зокрема на  здійснення природоохоронних заходів.

КТПКВК 9000 «Міжбюджетні трансферти»

З бюджету Чуднівської міської територіальної громади передано трансферти в обсязі 1492,7 тис. грн., а саме по загальному фонду – 287,0 тис. грн., по спеціальному фонду– 1205,7 тис. грн..

 

Фінансовий відділ Чуднівської міської ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних