Чуднівська громада

Житомирська область

Інформація про проведену роботу центром надання адміністративних послуг Чуднівської міської ради за 9 місяців 2022 року.

Дата: 10.10.2022 15:00
Кількість переглядів: 401

Основними завданнями Центру надання адміністративних послуг            були:

 організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернення ; 

спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

• забезпечення інформування суб’єктів звернення про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через Центр.

      Особлива увага під час воєнного стану надавалась громадянам, які тимчасово перемістились до нашої громади:  надавався статус внутрішньо переміщеної особи ( видано 542 довідки ВПО)  та формувалися справи для  надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

    Через центр надання адміністративних послуг надається  186 адміністративних послуг.

 

      Працівниками  центру надання адміністративних послуг Чуднівської міської ради надано  7808   послуг, із них:                      

  • з  реєстрації місця  проживання/ зняття з реєстрації місця             проживання - 606; 

  • внесення до паспорта громадянина України відомостей про  зміну нумерації будинків, перейменування вулиць ( проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно – територіальних  одиниць, зміни в адміністративно – територіальному устрої - 48;

  • видачі витягів з реєстру територіальної громади  - 609;

    В реєстрі територіальної громади проведено актуалізацію даних громадян понад 1500 осіб.

  • видачі довідок різного характеру - 2532;

  • вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45- річного віку - 2;

  • з проведення реєстрації транспорту та видачі посвідчень водія - 12;

  • Державного земельного кадастру ( видача витягів із ДЗК; виправлення технічної помилки у відомостях ДЗК;  видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки)  - 1852;

  • архітектури і містобудуваня - 26;

  • земельні послуги ( місцеві)  - 235;

  • державним реєстратором  проведено 131 реєстраційну  дію ( послугу), а саме:   зміни до відомостей по юридичній особі – 41;  зміни до відомостей про  фізичну особу – підприємця – 20; видачі витягу з Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – 21; припинення підприємницької  діяльності фізичної особи – підприємця  18; реєстрація фізичної особи – підприємця – 24; реєстрація юридичної особи – 4; припинення юридичної особи  - 3.   

  • у сфері соціального захисту населення надано 1755 послуг:

П

Назва послуги

Кількість оформлених та переданих справ

1.

СУБСИДІЯ

281

2.

ДОПОМОГИ:

794

2.1

Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях

23

2.2

Тимчасова ДСД непрацюючий осібі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

11

2.3

Компенсація за надання соціальних послуг невиліковно хворим

16

2.4

Щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком ЛКМЗ потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

47

2.5

Тимчасова державна допомога, коли мати (батько) ухиляються від сплати аліментів

7

2.6

Допомога особам з інвалідністю ІІІ групи

10

2.7

Допомога особам з інвалідністю ІІ групи

4

2.8

Допомога особам з інвалідністю І групи

1

2.9

Державна соціальна допомога особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

21

2.10

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім`ям

129

2.11

Допомога на дітей одиноким матерям

58

2.12

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

16

2.12

Допомога при народженні дитини

61

2.13

Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами аспіранткам, докторанткам, студенткам

1

2.14

Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами непрацюючим жінкам

23

2.15

Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, зареєстрованим в центрі зайнятості як безробітні

3

2.16

Допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам (ПКМУ № 332)

340

2.17

Грошова компенсація вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

23

3.

ПІЛЬГИ:

121

4.

Встановлено статус внутрішньо переміщеної особи.

542

5.

Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної родини. Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї.

Продовження строку дії посвідчення батьків багатодітної сім`ї та дитини з багатодітної сім`ї

17

 

З метою наближення  надання адміністративних послуг для жителів громади  підписано:

    1. Договір про співпрацю з  Головним сервісним центром  МВС  в Житомирській області, на підставі якого здійснюється виїзди мобільного сервісного центру МВС, де жителі громади мають змогу отримати послуги з реєстрації та зняття з реєстрації транспортних засобів та  замінити посвідчення водія. Спеціалісти сервісного центру  виїжджають до міста  один день на місяць та обслуговують громадян  на підставі складеного співробітниками ЦНАП списку зацікавлених осіб. Мобільний сервісний центр МВС  надавав послуги жителям громади 9  лютого ( останній раз). 

2. Угоду про співробітництво з Головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській  області, відповідно  до якої через ЦНАП надавалися наступні послуги до 24.02. 2022 року:

 - видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами , угіддями;                                            - видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;                                                                                                                      - державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;                                                                                                             - внесення до Державного земельного кадастру  відомостей (змін до них) про земельну ділянку;                                                                                                                       - внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюється права суборенди, сервітуту, з видачею витягу;                                                                                                                        - внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу;                                                                                                                                        - держана реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу;                        - внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановленні з законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу;                                                          - виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення , з видачею витягу;  - надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;                                                                             - надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження  у використанні земель;                           - надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;                                                           - надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);                                                        - надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти ( плану) та іншої картографічної документації;                                                                                                                           - видача довідки про наявність та розмір земельної частки ( паю), довідки про наявність у Державному земельному  кадастрі відомостей  про одержання  у власність земельної ділянки у межах норм  безоплатної приватизації  за певним   видом її цільового призначення (використання).

     Поновлено надання адміністративних послуг з 02.06.2022 року.

3. Узгоджене рішення про співпрацю з Центрально – Західним  міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції ( м. Хмельницький) для надання послуг  з державної реєстрації актів цивільного стану  через ЦНАП.

З метою надання адміністративної послуги «єМалятко» адміністратори пройшли  онлайн - курс для про надання    послуги   «єМалятко» та отримали  відповідні сертифікати. З метою   отримання доступу (підключення робочих місць) працівникам центру надання адміністративних послуг Чуднівської міської ради до Єдиного державного вебпорталу електронних послуг   «Портал Дія» направлено пакет документів  на Державне підприємство «ДІЯ».  2 адміністратори і керівник отримали  можливість надавати  послугу «єМалятко» через Єдиний державний вебпорталу електронних послуг   «Портал Дія» . 

 

       З метою надання  послуг державної реєстрації актів цивільного стану через ЦНАП   12.08.2022 року адміністратори ЦНАП Чуднівської міської ради пройшли навчання по роботі з Державним реєстром актів цивільного стану  та отримали доступ до даного реєстру.

З метою надання допомоги громадянам України, які є власниками пошкодженого або знищеного нерухомого майна в наслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації  керівник  та адміністратор ЦНАП   авторизовані на Порталі Дія і отримали можливість подавати інформаційне повідомлення про пошкоджене та знищене майно  від імені заявника. 

2 серпня 2022 року керівник та 3 адміністратори ЦНАП Чуднівської міської ради  отримали доступ до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

3 адміністратори працюють в інтегрованій інформаційній системі                                    «Соціальна громада» та в Єдиній інформаційні системі соціальної сфери.

Працівники ЦНАП Чуднівської  міської ради мають доступ до Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; єдиного реєстру довіреностей; державного реєстру обтяжень рухомого майна; державного реєстру речових прав на нерухоме майно; державного реєстру актів цивільного стану. 

       До центру надання адміністративних послуг Чуднівської міської ради  надійшло 370 листів, які опрацьовано та направлено  відповіді адресатам.

Працівники центру надання адміністративних послуг Чуднівської міської ради систематично підвищують свій фаховий рівень: пройшли  навчальні онлайн – курси на Платформі Центрів Дія на тему: «Гендерна рівність та права людини в роботі ЦНАПу», «Практичні аспектим надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин», «Юридичні та організаційні аспекти роботи ЦНАПу», «Онлайн –курс для навчання адміністраторів послуги єМалятко», «Навички фахівця сучасного ЦНАП»,                          «Моніторинг та оцінка якості надання послуг – нова ера державних сервісів», «Як створити сучасний ЦНАП», «Як надавати адміністративні послуги». За результатами  проходження курсів - рейтинг центру надання адміністративних послуг Чуднівської міської ради  - 23 місце  з  3123 ЦНАПів України. 

Державний реєстратор ЦНАП Чуднівської міської ради  з 27.07.2022 року по 28.07.2022 року пройшла підвищення кваліфікації  за темою                            «Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». 

26 вересня 2022 року керівник ЦНАН пройшла навчальний електронний курс на тему «Основи кібербезпеки для представників державних органів». 

З метою моніторингу якості надання адміністративних послуг в центрі надання адміністративних послуг працівниками ТОВ «Форсервіс  ЮА Сейлз» розміщено наліпки із QR-кодом, завдяки яким можна залишити відгук про роботу працівників ЦНАП. Висловити свою думку щодо якості наданих адміністративних послуг громадяни мають можливість за допомогою скриньки для висловлення зауважень та пропозицій щодо роботи ЦНАП.

Центр надання адміністративних послуг підключено до програмного комплексу автоматизації центрів надання адміністративних послуг – Інформаційної системи «Вулик» ( система моніторингу). 

       В Центрі надання адміністративних послуг Чуднівської міської ради  26.04.2022 року відбулася зустріч з внутрішньо переміщеними особами, в якій взяли участь пастер церкви «Різдва Христового» Олександр Діденко та працівник Держпраці Житомирської області Олена Паламарчук.    Під час зустрічі 45 внутрішньо переміщених дітей отримали подарункові набори від пастера церкви «Різдва Христового».

29.09.2022 року представниками центру спільно з благодійною організацією «Місією відродження»  надано 16 дітям із числа внутрішньо переміщених осіб  подарункові сумочки «Надія для України». 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь