Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Придбання індивідуального обмундирування (плитоноска з керамічною плитою(мультикам), шолом (олива));
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Придбання індивідуального обмундирування (плитоноска з керамічною плитою(мультикам), шолом (олива)); код 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
1. Замовник: |
|
Назва замовника |
Чуднівська міська рада |
Код за ЄДРПОУ |
04344952 |
Місцезнаходження |
вулиця Героїв Майдану, 104 м. Чуднів, Житомирський район, Житомирська область |
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками [прізвище, ім’я по батькові, посада та адреса, номер телефону, електронна адреса] |
Уповноважена особа: завідувач сектору цифровізації та інформаційної діяльності Опрелянський Дмитро
13201, Житомирська область, Житомирський район, м. Чуднів, вул.Героїв Майдану, 104 тел. (097) 07-90-227 e-mail: 0970790227@ukr.net |
2. Номер закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro |
UA-2023-12-22-017821-a |
3. Предмет закупівлі: |
Придбання індивідуального обмундирування (плитоноска з керамічною плитою(мультикам), шолом (олива)); код 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». |
Вид предмета закупівлі |
Товар |
4. Розмір бюджетного призначення за кошторисом та очікувана вартість предмета закупівлі (грн) |
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2023 рік, становить 179 400,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі - 179 400,00 грн. |
5. Кількість |
6 комплектів |
6. Термін виконання договору |
до 31.12.2023року |
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, та проводились ринкові консультації. |