Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“
ПРОЕКТ
ЧУДНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
виконавчого комітету
________________ м.Чуднів № ____
Про встановлення тарифів
на ритуальні послуги
комунальному підприємству “Благоустрій“
Керуючись підпунктом 2 пункту а статті 28 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні“, Законами України ,,Про поховання та похоронну справу“, враховуючи необхідний мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19.11.2003 №194, та з урахуванням вимог наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19.11.2003 року № 193 ,,Про затвердження нормативно-правових актів щодо реалізації Закону України ,,Про поховання та похоронну справу“, розглянувши звернення комунального підприємства ,,Благоустрій“, з метою приведення тарифів на ритуальні послуги до розміру економічно обґрунтованого рівня, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Встановити тарифи на ритуальні послуги, передбачені необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг, що надає комунальне підприємство ,,Благоустрій“ згідно з додатком.
2. Відповідальність за достовірність розрахунків розмірів тарифів покладається на комунальне підприємство ,,Благоустрій“ (Соломаха М.В.)
3. Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті міської ради.
4. Це рішення набирає чинності з 01.06.2024 року.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кухар І.Д.
Міський голова Віталій ВОЙТКО
Додаток
до рішення виконавчого
комітету Чуднівської міської ради
_________________№_____
Тарифи
на ритуальні послуги, включені до мінімального переліку
окремих видів ритуальних послуг КП “Благоустрій”
Копання могил
(грн)
Довжина могили |
Вартість копання могил вручну |
|
|
в літній період |
в зимовий період |
1,6 м |
1690 |
2160 |
2,4 м |
2000 |
2660 |
Керуючий справами виконавчого Галина ВЕРБЕЛЬЧУК
комітету міської ради
Аналіз
регуляторного впливу проекту рішення
виконавчого комітету Чуднівської міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“.
Даний аналіз регуляторного впливу (надалі – Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11 вересня 2003 року №1160-IV із змінами, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 зі змінами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015року №1151 і визначає правові та організаційні засади реалізації проєкту рішення виконавчого комітету Чуднівської міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“. як регуляторного акту.
Проєкт регуляторного акту підготовлено відповідно до вимог діючого законодавства , з метою приведення вартості ритуальних послуг тарифів до економічно обґрунтованих.
Регуляторний орган: Виконавчий комітет Чуднівської міської ради.
Розробник документа: відділ комунальної власності та житлово-комунального господарства міської ради.
Визначення проблеми та її аналіз.
Необхідність встановлення вартості ритуальних послуг передбачених в запропонованому проєкті регуляторного акта зумовлена Законом України «Про поховання та похоронну справу» для забезпечення можливості здійснення поховання померлих громадян та захисту прав споживачів на якісне та своєчасне отримання ритуальних послуг .
Відповідно до ч.1 ст.9 Закону України « Про поховання та похоронну справу «, ритуальні служби – спеціалізовані комунальні підприємства , що створюються органами місцевого самоврядування в порядку , встановленому законом , з метою здійснення організації поховання померлих і надання ритуальних послуг , передбачених необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг , реалізації предметів ритуальної належності , передбаченим пунктом 2 частини другої статті 8 цього Закону.
Вартість ритуальних послуг встановлюється в порядку і в межах, встановлених законодавством, виконавчим органом міської ради (стаття 10 Закону), у відповідності з « Єдиною методикою визначення вартості надання громадянам необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг , реалізації предметів ритуальної належності «,затвердженою наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19.11.2003 р№194 із змінами та доповненнями .
Згідно статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до власних повноважень виконавчих органів міських рад належить : «встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, послуги з постачання гарячої води, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги».
На даний час вартість окремих видів ритуальних послуг , що надаються КП “Благоустрій “ не відповідає їх реальній собівартості в умовах зростання індексу інфляції споживчих цін , мінімальної заробітної плати , вартості енергоресурсів , паливно-мастильних матеріалів , запчастин тощо .
Розроблення вищезазначеного проекту РА відбулося за необхідністю перегляду діючих тарифів на окремі види ритуальних послуг , що надаються КП “Благоустрій” на рівні економічно обґрунтованих витрат підприємства , прозорості структури тарифів / вартості для населення , наявності , кількості та якості ритуальних послуг, що надаються .
Основні групи, на які проблема справляє вплив:
Таблиця 1
Групи (підгрупи) |
Так |
Ні |
Громадяни |
Впливає на громадян в частині отримання ритуальних послуг за економічно-обґрунтованим тарифом. |
- |
Органи місцевого самоврядування |
Органи місцевого самоврядування та їх виконавчі органи здійснюють організацію діяльності в галузі поховання померлих та встановлюють вартість ритуальних послуг в порядку і в межах, визначених законодавством |
- |
Суб’єкти господарювання |
Впливає на суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність на ринку ритуальних послуг |
- |
З метою впорядкування відносин при наданні ритуальних послуг, недопущення монопольного становища на ринку ритуальних послуг, сприянню розвитку конкурентного середовища у сфері поховання та похоронної справи, забезпечення в повному обсязі виконання функціональних обов’язків з організації поховання померлих у відповідності до Закону України «Про поховання та похоронну справу» необхідно встановити вартість ритуальної послуги, яка передбачена Мінімальним переліком, а саме – вартість робіт з копання могили ручним способом, для КП «Благоустрій« , як суб’єкта господарювання, який надаватиме такі послуги на кладовищах, які розташовані на території Чуднівської міської ради .
Регуляторний акт приймається у зв’язку з необхідністю регулювання відносин, що виникають між виконавцем и споживачем ритуальних послуг.
Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання.
Вирішення питання в запропонованому проекті рішення виконавчого комітету міської ради не можливо за допомогою ринкового механізму, так як повноваження щодо визначення необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг та встановлення їх вартості на території Чуднівської міської ради відповідно до Законів України «Про поховання та похоронну справу», «Про місцеве самоврядування в Україні» належать органу місцевого самоврядування та виконавчим органам міської ради.
Для досягнення поставлених цілей та з врахуванням об’єктивних причин, обумовлених необхідністю встановлення тарифів на ритуальні послуги, вартість яких визначена економічно обґрунтованими витратами при здійсненні діяльності суб’єктом господарювання КП « Благоустрій « , пропонується винести на розгляд чергового засідання виконавчого комітету Чуднівської міської ради проект рішення “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“. Запропонований спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм зазначеного рішення всіма учасниками правовідносин у сфері надання ритуальних послуг.
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів.
Здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», є повноваженням виконавчого комітету міської ради.
Мета та цілі державного регулювання.
Прийняття виконавчим комітетом Чуднівської міської ради рішення “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“, надасть змогу для:
- забезпечення реалізації принципів державної регуляторної політики;
- врегулювання відносин , що виникають між КП «Благоустрій « та населенням ( споживачами послуг ) при наданні мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг на території Чуднівської міської ради;
- недопущення монопольного становища на ринку ритуальних послуг, сприянню конкуренції у сфері похоронної діяльності.
- забезпечення та гарантування належного поховання померлих в установленому чинними нормативно-правовим актами порядку;
- сприяння задоволення інтересів суб’єкта господарської діяльності для беззбиткового здійснення своєї діяльності на ринку ритуальних послуг, покращення фінансового стану КП «Благоустій« ;
- відкритість процедури, прозорість дій органів місцевого самоврядування при прийнятті тарифів (цін) на ритуальні послуги.
Визначення та оцінка альтернативних способів
досягнення зазначених цілей.
Визначення альтернативних способів:
В якості альтернативи для досягнення встановлених цілей пропонується два способи:
- не прийняття запропонованого регуляторного акту;
- прийняття регуляторного акту, який би вирішив цю проблему.
Таблиця 2
Вид альтернативи | Опис альтернативи | |
Громадяни |
Відмова від впровадження запропонованого державного регулювання. Відсутність регулювання залишить тариф на значно нижчому рівні, ніж економічно-обґрунтований, що призведе до збиткової діяльності суб’єкта господарювання КП « Благоустрій « , неякісного надання послуг , тому дана альтернатива є неприйнятною. |
|
Альтернатива 1 |
Органи місцевого самоврядування та їх виконавчі органи здійснюють організацію діяльності в галузі поховання померлих та встановлюють вартість ритуальних послуг в порядку і в межах, визначених законодавством
|
|
Альтернатива 2 |
Прийняття даного регуляторного акту. 1. Дотримані вимоги чинного законодавства в діях та відношеннях між виконавцями та замовниками на ринку ритуальних послуг; 2. Упорядкованість відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання у сфері надання ритуальних послуг на території Чуднівської міської ради ; 3. Виключена можливість виникнення недобросовісної конкуренції між суб’єктами господарювання – надавачами ритуальних послуг, які визначені необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг. 4. Забезпечення сталого надання споживачам ритуальних послуг. |
Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання проблеми.
Механізм, закладений в основу проєкту регуляторного акту, передбачає:
- встановлення тарифу на ритуальні послуги, які передбачені необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг, а саме – копання могили ручним способом, розрахованого згідно з чинним законодавством, з врахуванням економічної обґрунтованості його вартості;
- відкритість та прозорість вартості ритуальних послуг відповідно до необхідного мінімального переліку окремих їх видів;
- забезпечення належного рівня ритуальних послуг;
- захист прав та свобод громадян;
Організаційні заходи для впровадження регулювання:
1. Розроблення регуляторного акта проєкту рішення виконавчого комітету Чуднівської міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“ відповідно до цілей державного регулювання.
2.Оприлюднення проекту регуляторного акта проєкту рішення виконавчого комітету Чуднівської міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“ на офіційному сайті міської ради.
3. Розгляд пропозицій та зауважень до регуляторного акту та прийняття відповідного рішення виконавчого комітету Чуднівської міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“.
Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу даного регуляторного акту щодо чотирьох основних цільових груп, інтереси яких зачіпає регулювання.
Оцінка впливу на сферу інтересів держави, зокрема органів місцевого самоврядування:
Таблиця 3
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 |
У разі неприйняття запропонованого нормативно-правового акта, вигоди відсутні. |
Погіршення якості надання ритуальних послуг |
Альтернатива 2 |
Встановлення тарифів / вартості ритуальних послуг на економічно обґрунтованому рівні ; |
Можливість незадоволення громадян міста щодо підвищення вартості/ тарифів на ритуальні послуги |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:
Таблиця 4
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 |
Можливість залишити без змін витрати на поховання |
|
Альтернатива 2 |
Підвищення якості надання ритуальних послуг |
Можливість незадоволення громадян громади щодо підвищення тарифів вартості ритуальних послуг |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:
Фактично дія проекту РА поширюється виключно на одного суб»єкта господарювання – КП « Благоустрій « Чуднівської міської ради, тому оцінка впливу на сферу інтересів суб»єктів господарювання проводиться тільки для цього підприємства .
Враховуючи вищезазначене оцінка впливу на сферу інтересів суб»єктів господарювання великого і середнього підприємництва не проводиться .
Таблиця 5
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 Не приймати запропонований регуляторний акт |
відсутні |
|
Альтернатива 2 Увести в дію запропонований регуляторний акт |
Досягнення задекларованих цілей щодо вирішення наявних проблемних питань у сфері поховання, встановлення зрозумілого загального регулювання щодо встановлення тарифів на ритуальні послуги, визначених необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг; Встановлення тарифів / вартості ритуальних послуг на економічно обгунтованому рівні ; Підвищення якості ритуальних послуг
|
Витрати на провадження діяльності із забезпечення надання ритуальних послуг |
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання
великого і середнього підприємництва
Таблиця 6
Сумарні витрати за альтернативами |
Сума витрат, тис.грн |
Альтернатива 1 |
- |
Альтернатива 2 |
- |
Суб’єкти господарювання великого і середнього підприємництва на території громади відсутні.
Виконання вимог даного регуляторного акта не потребує додаткових витрат з коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, а також не потребує витрат на контроль за виконанням вимог даного регуляторного акта.
Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.
У ході визначення альтернативних способів досягнення встановлених цілей розглянуто наступні:
Неприйняття регуляторного акта (відмова від регулювання);
Ввести в дію запропонований регуляторний акт.
Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:
4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнені повною мірою (проблема більше існувати не буде);
3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнені майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);
2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнені частково (проблема значно зменьшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаються невирішеними);
1 – цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).
Таблиця 7
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) |
Бал результативності (за 4-бальною системою оцінки) |
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 |
1 |
Проблема залишається не вирішеною |
Альтернатива 2 |
3 |
Зазначений альтернативний спосіб забезпечить досягнення цілей регулювання . |
Таблиця 8
Рейтинг результативності |
Вигоди (підсумок) |
Витрати (підсумок) |
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 |
Відсутні |
Відсутні |
Альтернатива не вирішує поставлених цілей |
Альтернатива 2 |
Чітка координація дій при встановленні цін (тарифів) на ритуальні послуги, які визначені необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг. |
Відсутні |
Відповідає всім нормам та вимогам чинного законодавства та сприятиме досягненню поставлених цілей, забезпечує збалансованість інтересів органу місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання та населення.
|
Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію
запропонованих змін регуляторного акта.
Таблиця 9
Рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи |
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 |
Залишення ситуації без змін не забезпечить досягнення поставленої цілі. Отже, така альтернатива є неприйнятною. |
Недотримання вимог діючого законодавства ; Відносини , що виникають при наданні ритуальних послуг залишаються неврегульованими ; Відсутність гарантування належного поховання померлих ; |
Альтернатива 2 |
Відповідає вимогам чинного законодавства. Упорядковує відносини між органом місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання у сфері надання ритуальних послуг на території Чуднівської міської ради
|
На дію даного акта можливий вплив зовнішніх чинників – ухвалення змін та доповнень до законодавчих актів у цій сфері. В такому випадку рішення виконавчого комітету міської ради потребуватиме внесення відповідних змін та доповнень. Позитивно можуть вплинути запроваджені на державному рівні заходи з проведення економічних реформ. |
У разі змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні коригування. Впровадження регуляторного акту відповідає чинному законодавству, тому ризик зовнішніх чинників на його дію відсутній.
Оцінка впливу регуляторного акта на конкуренцію в рамках проведення аналізу регуляторного впливу
Постановою КМУ від 11 березня 2004 року №308 затверджено Методику проведення аналізу впливу регуляторного акту, якою, зокрема, передбачено обов’язковість проведення розробником проекту регуляторного акта оцінки впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання. Під час визначення впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання розглядається, у тому числі, і вплив проекту регуляторного акту на конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.
Ураховуючи рекомендації Державної регуляторної служби України, оцінка потенціального впливу проекту регуляторного акта на конкуренцію здійснюється шляхом аналізу відповідей суб’єктів господарювання всіх форм власності, громадських організацій на питання Контрольного переліку для оцінки регуляторного впливу на конкуренцію (Таблиця 10).
Таблиця 10
Чи призводить чи може призвести нормативно-правовий акт (проект акта) до наступних наслідків: |
Відповідь |
|
Так |
Ні |
|
А. Обмежує кількість або звужує коло постачальників |
|
ні |
1. Надає суб'єкту господарювання виключні права на поставку товарів чи послуг; |
|
ні |
2. Запроваджує режим ліцензування, надання дозволу або вимогу погодження підприємницької діяльності із органами влади; |
|
ні |
3. Обмежує здатність окремих категорій підприємців постачати товари чи надавати послуги (звужує коло учасників ринку); |
|
ні |
4. Значно підвищує вартість входження в ринок або виходу з нього; |
|
ні |
5. Створює географічний бар'єр для поставки товарів, виконання робіт, надання послуг або інвестицій. |
|
ні |
Б. Обмежує здатність постачальників конкурувати |
|
ні |
1. Обмежує здатність підприємців визначати ціни на товари та послуги; |
|
ні |
3. Обмежує можливості постачальників рекламувати або здійснювати маркетинг їх товарів чи послуг; |
|
ні |
4. Встановлює стандарти якості, що надають необґрунтовану перевагу окремим постачальникам порівняно з іншими, або стандарти вищого рівня якості, ніж той, який обрали б окремі достатньо проінформовані споживачі; |
|
ні |
5. Суттєво збільшує витрати окремих суб'єктів господарювання порівняно з іншими (зокрема внаслідок дискримінаційного ставлення до діючих та нових учасників ринку). |
|
ні |
В. Зменшує мотивацію постачальників до активної конкуренції |
|
так |
1. Запроваджує режим саморегулювання або спільного регулювання; |
|
ні |
2. Вимагає або заохочує публікувати інформацію про обсяги виробництва чи реалізації, ціни та витрати підприємств; |
так |
|
Г. Обмежує вибір та доступ споживачів до необхідної інформації |
|
ні |
1. Обмежує здатність споживачів вирішувати, у кого купувати товар; |
|
ні |
6. Знижує мобільність споживачів внаслідок підвищення прямих або непрямих витрат на заміну постачальника. |
|
ні |
7. Суттєво обмежує чи змінює інформацію, необхідну для прийняття раціонального рішення щодо придбання чи продажу товарів |
|
ні |
Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми.
Механізм, закладений в основу проєкту регуляторного акту, передбачає встановлення тарифу на ритуальні послуги, розрахованого згідно з чинним законодавством з питань ціноутворення, з врахуванням економічної обґрунтованості їх вартості. Прийняття рішення виконавчим комітетом Чуднівської міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“ позитивно вплине на підвищення рівня економічного обґрунтування тарифів, забезпеченість правильності віднесення витрат на собівартість.
Прийняття цього регуляторного акта забезпечить приведення існуючої процедури встановлення тарифів відповідно до вимог чинного законодавства.
Оцінка виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги
Дія регуляторного акта не поширюється на суб’єктів господарювання великого й середнього підприємництва, тому розрахунки витрат на одного суб’єкта господарювання та бюджетних витрат на адміністрування зазначеної категорії відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження Методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта») не проводилися.
Строк дії регуляторного акту.
Строк дії регуляторного акту встановлюється на необмежений термін, доки зміни в законодавстві або інші причини не викличуть необхідності в прийнятті іншого рішення.
Показники результативності регуляторного акту.
В результаті впровадження регуляторного акту будуть досліджуватись та вивчатись наступні показники:
- Вартість наданих ритуальних послуг, що складають необхідний мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг для поховання померлого, а саме копання могили ручним способом;
- Витрати населення на одну ритуальну послугу;
- Кількість звернень щодо належного рівня надання ритуальних послуг.
Відстеження результативності регуляторного акту.
Строки проведення відстеження :
Базове відстеження – до дня набрання чинності даного регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності, планується здійснити через 1 рік з дня набрання чинності регуляторного акта.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Для встановлення кількісних та якісних значень показників результативності регуляторного акта використовуватимуться статистичні дані КП « Благоустрій« за відповідний період.
У разі виявлення неврегульованих проблемних питань вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.
Розробником проєкту рішення виконавчого комітету Чуднівської міської ради “Про встановлення тарифів на ритуальні послуги комунальному підприємству “Благоустрій“ є відділ комунальної власності та ЖКГ міської ради .
В проєкті рішення відсутні положення, які містять ознаки дискримінації, правила та процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.
Зворотній зв’язок:
13201, м. Чуднів, вул. Героїв Майдану 104. chudnivekonomika@ukr.net
Начальник відділу
комунальної власності та ЖКГ Олег ДОВГАЛЬ