Чуднівська міська рада стала учасницею нового проекту
Це проєкт «Комунікаційні стратегії для територіальних громад», який буде виконувати ГО «Інтерньюз Україна» за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА». Метою проєкту є розробка комунікаційної стратегії для громади.
Що таке комунікаційна стратегія і чи потрібна вона громаді?
Чуднівська міська рада використовує різні інструменти комунікації із жителями громади. Основним інформаційним каналом є офіційний вебсайт громади. Інформація із сайту дублюється у соцмережі Facebook на сторінці «Чуднівська міська рада». Через офіційний вебсайт можна подати електронне звернення, зареєструвати петицію, провести консультації з громадськістю. Також рада використовує такі форми комунікації як фокус-групи, діалогові заходи, опитування, громадські обговорення. Зараз міська рада працює над промоцією новоствореного Instagram каналу «Чуднівська міська рада», де мешканці також зможуть оперативно отримати анонси про всі події, які відбуватимуться в громаді.
Всі ці інструменти є частинками системи, структурована та планована діяльність якої буде описана в комунікаційній стратегії. Комунікація ради з жителями громади має бути постійною, доступною та зрозумілою, щоб діяльність міської ради відповідала запитам громадян.