Чуднівська громада

Житомирська область

Особистий кабінет «Газмережі»: легко реєструватися, зручно користуватися

Дата: 25.07.2024 15:32
Кількість переглядів: 136

   Фото без опису

     Житомирська філія “Газмережі” радить клієнтам користуватися особистим кабінетом — сучасним онлайн сервісом. Завдяки Особистому кабінету вже понад 36 тисяч клієнтів Житомирської філії “Газмережі” вирішують свої питання щодо розподілу газу дистанційно.

     Усі зареєстровані споживачі блакитного палива завдяки сервісу можуть у будь-який зручний час доби:

  • сплатити за доставку газу;
  • передати показання газового лічильника;
  • завантажити рахунок для оплати;
  • переглянути історію розрахунків;
  • дізнатися дату планової повірки лічильника та багато іншого.

Варто зазначити, що Особистий кабінет має мультифункціональну систему, що дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.

Головною перевагою сервісу є те, що клієнти можуть здійснити оплату за доставку газу в декілька кліків та бути впевненими, що кошти були сплачені правильно і не буде заборгованості.

Для того, щоб зареєструватися в Особистому кабінеті "Газмережі" необхідно зробити кілька простих кроків:

  1. Перейдіть за посиланням my.grmu.com.ua/register та оберіть "Житомирська філія".
  2. Введіть номер особового рахунку, який складається з 10 цифр та починається на 0800, а також перші три літери прізвища власника газифікованого будинку.
  3. Вкажіть свою електронну пошту та підтвердіть реєстрацію, дотримуючись інструкцій у листі, який прийде на вказану електронну адресу.
  4. Створіть пароль для входу в кабінет і обов'язково запам'ятайте його.

Якщо ви не знаєте номер вашого особового рахунку, тоді напишіть на офіційну сторінку компанії у Фейсбук або зверніться до контакт-центру: 066-300-2-888; 098-300-2-888; 093-300-2-888; 044-364-61-04. Також номер особового рахунку можна знайти на друкованій платіжці за розподіл газу.

У випадку, якщо споживач вже є активним користувачем кабінету, але пароль втрачено, відновити дані можна легко та швидко. Адже, втрата пароля не означає, що клієнти не матимуть доступу до особистого кабінету. Для відновлення паролю необхідно:

1️. Перейти за посиланням;

2️. Натиснути на кнопку «Забули пароль?» та вказати свій логін (email, який зазначали при реєстрації);

3️. Перевірити свій email, а саме - папку вхідних листів або «Спам». Оскільки туди надійде лист про зміну пароля, далі - слідувати інструкції;

4️. Створити новий пароль, зберегти та запам’ятати його.

Тепер споживач знову може без перешкод в особистому кабінеті передавати показання лічильника газу (з 1 по 5 число щомісяця), сплачувати за розподіл блакитного палива, завантажувати електронні квитанції, переглядати інформацію щодо стану рахунку тощо. Головне – зберігати або записувати власні дані, щоб не забути.

До того ж, завдяки зручному сервісу більше не потрібно витрачати час на дзвінки в контакт-центри, візити в центри обслуговування клієнтів чи очікування друкованих платіжок.

Користуєтеся блакитним паливом – тоді реєструйтеся в Особистому кабінеті «Газмереж» та керуйте 24/7 власним газовим обліком та платежами!

Житомирська філія ТОВ "Газорозподільні мережі України"

Фото без описуФото без описуФото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь