Моніторинг впровадження Стратегії розвитку Чуднівської міської територіальної громади за І півріччя 2024 року
31 липня відбулося засідання комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку Чуднівської міської територіальної громади на період до 2027 року та Плану заходів з її реалізації на 2024-2027 роки (далі – Стратегія та План заходів) і проведення моніторингу її реалізації.
Під час моніторингу було проаналізовано 3 стратегічні цілі, які направлені на реалізацію стратегічного бачення розвитку Чуднівської громади:
1. Конкурентоздатна місцева економіка;
2. Висока якість життя та людського капіталу;
3. Сталий розвиток території.
У свою чергу кожна стратегічна ціль включає в себе 9 оперативних цілей:
1.1. Формування привабливого інвестиційного середовища;
1.2. Стимулювання розвитку малого і середнього підприємництва;
1.3. Розвиток спроможності у туристичній галузі;
2.1. Розвиток сфери культури, молоді та спорту;
2.2. Створення ефективної освітньої мережі;
2.3. Розвиток та підтримка системи охорони здоров’я і соціальних послуг;
2.4. Ефективна влада – спроможна громада;
3.1. Модернізація, реконструкція, розбудова інженерної інфраструктури;
3.2. Збереження навколишнього природного середовища.
Кожна оперативна ціль деталізована у 34 завданнях.
Саме завдання дають відповідь на питання, як громада досягатиме цілей свого розвитку у визначений період з її реалізації, тобто впродовж 2024-2027 років.
Аналізуючи завдання і наявні проблеми та виклики, громадськістю було сформовано 39 проєктів, реалізація яких дасть можливість досягти тих самих 3 основних стратегічних цілей і вирішити болючі питання, що перешкоджають сталому розвитку Чуднівської міської територіальної громади.
Станом на 31 липня 2024 року із 39 проєктів (213 заходів) було:
повністю реалізовано - 2 %
розпочато - 35 %
заплановано розпочати у наступні періоди - 20 %
не розпочаті - 43%
Детальніше можна ознайомитися за посиланням.
Основними перепонами на які варто звернути увагу в процесі реалізації Стратегії та Плану заходів є:
- незавершений процес перегляду місцевих цільових програм та розроблення нових;
- не збалансованість між призначеннями які передбачені в Стратегії і програмах та бюджетним розподілом фінансових ресурсів;
- не проведення оптимізації освітньої мережі, що збільшує виплати на галузь освіти понад заплановані показники.