Отримання відстрочки від призову під час мобілізації через ЦНАП

Відповідно до Порядку подання через центри надання адміністративних послуг заяв про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №560 від 16 травня 2024 року, з 1 листопада 2025 року запроваджується нова процедура подання заяв через ЦНАП.
Основні положення:
-
ЦНАП є фронт-офісом для прийому заяв на послугу, а ТЦК та СП — суб’єктом її надання. Послуга є екстериторіальною.
Заявник отримує результат у тому ЦНАПі, в якому подавав заяву. -
Заява подається через адміністратора ЦНАП в електронній формі (у разі технічної реалізації через Портал «Дія») — на ім’я голови комісії районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП).
-
Подання заяви здійснюється особисто. Подання представником не допускається. Під час подання заяви військовозобов’язаний пред’являє військово-обліковий документ. До заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку (згідно з додатком 5 до Порядку призову). Обов’язковою є наявність електронної пошти.
-
Заяву формує адміністратор ЦНАП. Адміністратор сканує документи та подає їх через Портал «Дія». Після прийняття заяви адміністратор надає опис вхідного пакета документів, який є підтвердженням факту подання заяви.
-
Суб’єкт надання послуги (ТЦК та СП) опрацьовує заяву протягом 7–15 календарних днів та надсилає до ЦНАП повідомлення про результат опрацювання:
-
позитивне рішення — про надання відстрочки;
-
негативне рішення — про відмову у її наданні.
-
Видача результату:
✅ У разі позитивного рішення:
-
(Оновлений) військово-обліковий документ в електронній формі (еВОД) автоматично формується та надсилається до особистого кабінету адміністратора ЦНАП на Порталі «Дія»;
-
оновлені дані відображаються у застосунку «Резерв+»;
-
адміністратор ЦНАП не пізніше наступного робочого дня повідомляє заявника, роздруковує документ та видає його особисто.
❌ У разі негативного рішення:
-
адміністратор ЦНАП роздруковує відповідне повідомлення про відмову у наданні відстрочки та видає його суб’єкту звернення (на вимогу);
-
повідомлення про відмову за формою згідно з додатком 7 до Порядку призову суб’єктом надання послуги буде направлено електронною поштою на адресу електронної пошти суб’єкта звернення, зазначену в заяві.
📱 Заяви на більшість категорій відстрочок також можна подати через мобільний застосунок «Резерв+».
Відстрочки, підстави для яких можна підтвердити в державних реєстрах (наприклад, для осіб з інвалідністю, багатодітних батьків, студентів тощо), продовжуються автоматично.
📅 Прийом громадян з 3 листопада 2025 року — у порядку живої черги.
Центр надання адміністративних послуг Чуднівської міської ради
« повернутися до розділу «Інформація для суб'єктів звернення»
